• Ogłoszenia

• rafcio

Nowa Wersja Forum   28.07.2016

Widzisz problemy skontaktuj się z Nami: redakcja@biomist.pl

Anvik

Użytkownicy
  • Zawartość

58
  • Ostatnia wizyta

• Days Won

3

Anvik last won the day on 24 Maj 2013

Anvik had the most liked content!

Reputacja

4 Licznik lajków.

O Anvik

• Tytuł

• Urodziny 22.05.1992

Informacje profilowe

1. Alderon proszę oto reakcje: CH3CH2OH + HCl--> CH3CH2Cl + H2O CH3CH2OH + NaOH --nie zachodzi--> No akurat naginasz tutaj troszeczkę moje słowa Przesadzasz trochę, nie chodzę do przedszkola, może nigdzie nie wykładam ani nie pracuję w branży ale wiem co to estryfikacja i chyba mogę założyć że każdy stały bywalec na tym forum to wie jesteś pewien że alkoholany dysocjują?
  2. DMchemiku nie mogę się zgodzić z tym że alkohole to kwasy! Fenole są kwasami ale moim zdaniem alkoholom bliżej jest do zasad gdyż reagują z kwasami a nie reagują z zasadami