yokokiko

Co chcielibyście robić po szkole?

24 posts in this topic

Gdybym miała jeszcze raz wybierać, wybrałabym zagranicę. Kolega który chodził ze mną do podstawówki, potem poszedł do zawodówki budowlanej. Wszyscy się z niego śmiali bo cała reszta wybierała się do LO. Spotkałam go niedawno i okazało się, że zarabia on teraz w sezonie remontowo-budolanym 4 razy więcej niż ja.

0

W tej chwili studiuję i też wam to polecam.Ja studiuję programowanie i już zarabiam ok 5 tys miesięcznie.Pamiętajcie by wybrać kierunek który lubicie a będzie wam łatwo szło...

Pozdro

:D

0

Pamiętajcie by wybrać kierunek który lubicie a będzie wam łatwo szło...

Całkowicie się z Tobą zgadzam! Ile jest prawdy w Twojej radzie widze na codzień...

Co po szkole? studia, oczywiście. Gdybym teraz wybierała studia, wybrałabym uczelnię, na ktorej na chemii jest rozszerzony angielski, jakis język zachodni dodatkowy i porządna informatyka.

0

I ta "oczywistość", że na studia jest straszna. Nauką powinni się zajmować ludzie, którzy chcą się zajmować nauką. Ale to jest i wina samych uczelni i ogólnie systemu.

0

I ta "oczywistość", że na studia jest straszna. Nauką powinni się zajmować ludzie, którzy chcą się zajmować nauką. Ale to jest i wina samych uczelni i ogólnie systemu.

Amen.

Dodałbym jeszcze, że powinni w ogóle umieć, czy też wykazywać chęć do myślenia... (dzisiaj to wyjątkowo rzadko spotykana umiejętność)

0

Tak, tylko weźcie to pod uwagę, że tu wypowiadają się osoby wiążące jednak swoją przyszłość z nauką. A wtedy studia są oczywistością.

0

Tak, tylko weźcie to pod uwagę, że tu wypowiadają się osoby wiążące jednak swoją przyszłość z nauką. A wtedy studia są oczywistością.

Prawda, Towarzyszu.