Kamilka89

Aplikacja do zarządzania wizytami

6 posts in this topic

Witam. Poszukuję aplikacji do gabinetu dentystycznego. Jeśli chodzi o nowinki techniczne to jestem zielona w temacie, dlatego oczekuje pomocy i polecenia z waszej strony. Priorytetem jest zadbanie o komfort pacjentów. Chcę, aby program automatycznie zapisywał dane i nie utrudniał dostępu do dokumentów, ponieważ wydłuża to mój czas pracy. Słyszałem, że medNote dobrze sprawdza się w gabinetach. Na stronie jest świetna cena i zastanawiam się, czy zainwestować w tę aplikację, czy nie. Czy ktoś może pomóc w tym temacie?

0

Dużo słyszałam o oprogramowaniu Optimed NXT. Jest to program do zarządzania placówką medyczną - idealny dla klinik i szpitali. Program jest prosty w obsłudze. Jestem lekarzem w prywatnej klinice. Mam wielu pacjentów na co dzień, więc potrzebuję programu, który ułatwi moją pracę z pacjentami. Chciałam wprowadzić usprawniające rozwiązania w swojej placówce, więc kupiłam to oprogramowanie i nie wyobrażam sobie pracy bez niego. Polecam.

0

Planuję otworzyć prywatną klinikę za mniej więcej pół roku. Szukałam dobrego oprogramowania do zarządzania całym obiektem. Chciałam, aby posiadał funkcję rejestracji, wystawiania recept i skierowań, rozliczania z NFZ oraz możliwość szybkiego kontaktu z ZUS. Trafiłam na NXT i polecam.

1

Do gabinetu polecam mednote. Sprawdzone rozwiązanie, które będzie konkretnym wsparciem dla skutecznego obiegu dokumentów z zachowaniem bezpieczeństwa. Do tego wygodnie wystawiając wszystkie recepty pacjentom z listą odpowiednich leków. Automatycznym zapisem uzupełnionych danych

0

Z przyjemnością korzystam z platformy Klinika24. Przekonałem się do zakupu dzięki posiadaniu przez platformę wielu funkcji. Ważne, że usprawniła naszą pracę. Lekarze skuteczniej komunikują się z pozostałym personelem medycznym poprzez sprawny dostęp do dokumentacji. Polecam.

0