Aly

Biologia I st. 2015/2016

47 posts in this topic

Cześć, czytałam temat, w którym pisaliście o biologii na studiach. :) Zdecydowaliście się już? Są tu osoby, które rekrutują na studia biologiczne w tym roku? :) 

0

Chyba mało jest tu studentów biologii/ osób które się wybierają niestety. Ale może ktoś się ujawni ^^
Ze swojej strony mogę polecić UAM i specjalizowanie się w owadach :D

0

Ciekawiło mnie zawsze jak studiuję się biologie w Gdańsku :) co jest tam fajne, ja jeśli bym się zdecydowała (a waham się między różnymi kierunkami) chyba postawiłabym na Kraków, akurat byłoby tam sporo sekcji które mnie interesują ;b

Zależałoby mi na częstych wyjazdach terenowych, dowiedzeniu się więcej o ornitologii, geologii, entomologii, botanice, ekologii... w równym stopniu interesuję mnie anatomia człowieka. Nie umiem na dzień dzisiejszy zdecydować co mnie pociąga najbardziej, więc jeśli mi dobrze pójdzie na maturze to za rok lub dwa chciałabym się sprawdzić.. a potem pomyślę jaki kierunek, czy biologia czy próbować na coś innego. Fajne jest to że biologia jest taka różnorodna, myślę ze dawałaby szansę na zrozumienie siebie :) głównie mi chodzi o dylemat zwierzaki czy człowiek ;)

Interesować się można różnymi rzeczami, ale dobrze by było znaleźć jedną lub dwie rzeczy którymi zajęcie się sprawiłoby satysfakcje..

0

dawałaby szansę na zrozumienie siebie

Myślę, że studia to za mało, żeby zrozumieć kobietę, nawet jeśli próbuje tego ona sama :D
0