• Ogłoszenia

• rafcio

Nowa Wersja Forum   28.07.2016

Widzisz problemy skontaktuj się z Nami: redakcja@biomist.pl

Dr.Lis

Użytkownicy
  • Zawartość

6
  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Licznik lajków.

O Dr.Lis

• Tytuł

• Urodziny

Informacje profilowe

• Zainteresowania
    Chemia Fizyczna/Fizyka Teoretyczna
  1. Dzięki wszystkim za bardzo pożyteczne odpowiedzi.
  2. Witam, W pracy laboratoryjnej jestem jeszcze amatorem, mam na koncie zaledwie parę doświadczeń. Zaś w wiedzy jestem na całkiem sporym poziomie jak na swój wiek, obecnie przerabiam książkę John Mcmurry "Chemia Organiczne, którą bardzo wszystkim polecam . I właśnie synteza organiczna mnie zainteresowała, a ponieważ o sprzętach laboratoryjnych prawie nie mam pojęcia zwracam się do was. Chodzi mi o taki dzięki, któremu będzie można przeprowadzać reakcje w wysokiej temperaturze, by otrzymywać ozon itp.. Ogólnie wszystko co do syntezy organicznej. No i jeśli znacie o tym jakieś dobre książki by się jeszcze lepiej nauczyć to byłbym bardzo wdzięczny. Z góry dzięki i pozdrawiam
  3. Chce zobaczyć jak wplywają one na kinetykę reakcji chemicznych, mam również ściągniętą książkę, w której jest o ultradźwiękach w chemii i w fizyce (Jeszcze nie zacząłem jej czytać) i mam także taki swój ciekawy pomysł, ale to już tajemnica.
  4. Witam, Czy sonografy do USG nadają się do zastosowania w amatorskim laboratorium? Czy te sonografy mają możliwość ustawienia danych częstotliwości, wydaje mi się, że tak to nawet logiczne, ale wolę mieć potwierdzenie od experta. Znalazłem na allegro taki: http://allegro.pl/ultrasonograf-usg-siemens-imager-2380-i3396240528.html Jak sądzicie nadałby się? Jeśli nie taki sprzęt, to co proponujecie do badań z ultradźwiękami. Z góry dzięki i pozdrawiam.