• 0
junikon

jakie pasty do zębów są najlepsze

Question

gdzieś słyszałam,że drogie pasty są przeładowane substancjami i należy używać tanich past bo one ich nie mają aż w takich ilościach,czy to prawda?Może chodzi o to,że ten nadmiar jest szkodliwy dla nas i np.może uczulać.

0

20 answers to this question

• 0

nie znam się za bardzo na pastach, ale moja dentystka karze mi stosować elmex. tani nie jest, odświeżac też nie odświeża, ale nie krwawią mi dziąsła i szkliwo jets nie popekane.

0

• 0

Ile prawdy jest tym, że fluor tak naprawdę szkodzi?

Jakoś nie mogę uwierzyć, że coś, czym byliśmy szpikowani przez lata, nagle okazuje się być szkodliwe...

0

• 0

A niby dlaczego nie? W tv pokazywali nawet info, że mleko, dzięki któremu mamy być wielcy, ta naprawdę wcale tak pozytywne nie jest, więc nie zdziwię się, jeśli podobnie będzie z pastami do zębów.

0

• 0

Ale to co napisałaś to troszeczkę zbyt mało - proszę o jakiś konkret, jakieś dowody.

Ktoś widział np. artykuł, który można uznać za rzetelny?

0

• 0

Proste - wpisz w google "czy fluor jest szkodliwy" albo coś w podobnych klimatach, to zrozumiesz dokładnie o czym piszę. Przecież jest mnóstwo tekstów na ten temat, wraz z podaniem źródeł. Poczytaj to będziesz mądrzejsza.

0

• 0

to, że o czymś mówili w TV albo jest o tym napisane w necie jeszcze nie oznacza, że jest to prawdziwe ;)

dlatego fajnie by było jakbyś mogła podać jakieś twarde dowody (wyniki konkretnych badań) pokazujących szkodliwe działanie fluoru na organizm ludzki ;)

0

• 0

Znalazłam - eioba.pl/a/1msw/szkodliwe-dzialanie-fluoru Tam na dole powołują się na Onet, ale nie ma tego artykułu. Wygląda to całkiem wiarygodnie. Nie sądzicie?

0

• 0

W sieci jest więcej bardziej wiarygodnych artykułow. Każdy ma swój rozum i każdy powinien rozsądnie podejmować decyzje. Róbcie co chcecie - ja z pasty z fluorem zrezygnowałam. Po co ryzykować? Bez fluoru zęby mam w lepszej kondycji, niż korzystając z past, które go zawierały.

0

• 0