Ego_Sum

Lifescience dla Licealistów - 5. edycja

1 post in this topic

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

• Podobna zawartość

• Przez Tony
      Potrzebuje pomocy, jestem studentem biotechnologii I stopnia na pierwszym roku i muszę zrobić prezentację z Fizyki na temat "Statyka sił w biologii i medycynie (Stabilność i równowaga, równowaga ludzkiego ciała, dźwignie, łokieć, biodro etc.). Nie za bardzo umiem fizykę i nie wiem jak się za to zabrać. Dostałem informację od wykładowcy że mogę wspomóc się książką która jest w języku angielskim co niestety jest dla mnie lekkim problemem. Będę wdzięczny za każdą pomoc.

• Przez OskarStark77
      Hej, 
      Mam pewien problem prowadzący zajęcia zażyczył sobie żeby szybkość reakcji hydrolizy sacharozy wyznaczyć zarówno ze wzorów jak i graficznie i tu moje pytanie, jak się zabrać za sposób graficzny? Wiem że graficznym wyniki wyjdą różne od tych ze wzorów. Mam wyznaczone kilka parametrów potrzebnych do dalszych wykresów, jednak nie mam pojęcia jak zrobić tę szybkość. Jakby co mam też dane do krzywej wzorcowej, ale o ile dobrze myślę szybkość trzeba wyznaczyć z wykresu stężenia produktu od czasu. 
      czas A530                        
                [ mg}  prod  stężenie subst      a(a-x) loga/(a-x) 1/(a-x) szybkość reakcji stała szybkości 0 0 0 0,77 1 0 1,29 0 0 5 0,194 0,21 0,53 1,45 0,16 1,89   0,073 10 0,217 0,23 0,49 1,57 0,2 2,04   0,046 20 0,362 0,46 0,31 2,48 0,4 3,23   0,046 30 0,412 0,56 0,21 3,6 0,56 4,76   0,042 45 0,464 0,618 0,15 5,13 0,7 6,66   0,035 60 0,573 0,77 0 0 0 0   0
    • Przez Ego_Sum
      Może kogoś to zainteresuje: