SiemaJaTuNowy

Nauka do matury z fizyki w rok ?!

1 post in this topic

Witam!
Za rok zamierzam pisać mature z fizyki(moim celem są studia informatyczne) , problem jest taki że jestem w tym absolutnie zielony i chciałbym zapytać się was:
1.Jakie materiały: kanały na youtube lub książki itp, polecacie do nauki na fizyke od podstaw aż do matury ?
2.Jaki mieliście sposób uczenia się na fizykę na maturę (przerabialiście najpierw podstawe a potem roz, czy uczyliście się od razu rozszerzenia), od czego najpierw się zabieraliście, mieliście jakieś strategie lub triki na naukę, uczyliście się najpierw książki X, a następnie Y ? 8)

3.Chciałem uczyć się podstaw od "Podstawy fizyki Tom 1-5 David Halliday,Robert Resnick, Jearl Walker", Repetytorium maturzysty 2020,Vademecum maturzysty Fizyka i astronomia, Vademecum Matura 2020 fizyka, Co o nich sądzicie czy może są jakieś lepsze książki które przygotują mnie do matury ?
Bardzo dziękuje za jakiekolwiek odpowiedzi :D

0

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

• Podobna zawartość

• Przez michalbraki
      Potrzebuje pomocy w przykładowym teście mógłby ktoś rozwiązać i opisać co i jak dzięki z góry
      test próbny.doc
    • Przez chomik06
      Dzień dobry
      Jestem uczniem podstawówki, któremu udało się przejść do etapu rejonowego w konkursie przedmiotowym z fizyki. Jako że ferie są tuż za rogiem i będę posiadał dużo czasu chciałbym się zapytać czy ktoś posiada zadania z zakrsu wymagań na ten etap. Byłbym bardzo wdzięczny, ponieważ sam nie posiadam żadnego zbioru zadań konkursowych z fizyki. :) 
      W załączniku przesyłam cały zakres wymagań na ten konkurs. Dodam też, że zrobiłem zadania z poprzednich lat, z większości kuratorium i dlatego pytam o zdania.